Про інцидент на маршруті 555 Н.Розділ-Львів

Про інцидент на маршруті 555 Н.Розділ-Львів

Вчора, 7 вересня, на одному з автобусних маршрутів 555 Львів-Новий Розділ, стався інцидент: відлетіли одразу два колеса. На щастя обійшлося без жертв. Редакція Розділля ТБ звернулась до керівника «Миколаївського АТП-14627» Василя Олійника прокоментувати цей інцидент.

Ред.: Що стало причиною інциденту, що мав місце на маршруті 555 Н.Розділ-Львів?

В.Олійник: Попередні висновки – браковані шпильки. Цього місяця ми міняли саме ці автозапчастини до автобуса. Можу вас запевнити, що вранці автобус перед виходом на маршрут, проходив відповідний технічний огляд. Крім того, напередодні виїзду, ввечері (6 вересня) механік також оглядав машину. Це стандартна технічна процедура. Також відповідно до вимог, водій, перед виїздом у рейс, проходить відповідне обстеження у лікаря. Маю зауважити, що на превеликий жаль, це вже не перший випадок серйозної поламки з цими марками автобусів. І як би це не смішно, і не дивно звучало, але на Новий Розділ працюють автобуси, які перебувають у найкращому стані з поміж тих, що є у нас в автопарку. На маршруті 555, здебільшого, працює 15 автобусів, більшість з яких має рік випуску після 2010 року.

Ред.: Чи не розглядали Ви можливість оновлення автопарку автобусів на більш сучасні та комфортні. Пасажири доволі часто нарікають на якість надання послуг, зокрема у маршруті 555?

В.Олійник: Для перевізників є важливо мати автобуси високого класу адже це впливає на зростання пасажиропотоку, а для пасажирів – тим більше це важливо. Так, у цих маршрутах немає ані кондиціонерів влітку, ані належної системи обігріву взимку. Але в нас немає іншого вибору. Зрозумійте нас правильно, ми не можемо придбати автобуси за кордоном з двох причин. Перша – політика розтаможування закордонних автівок. Це непосильні платежі. Як би влада змінила політику розтаможування, то новороздільчани та інші пасажири вже упродовж року їздили комфортними автобусами. Друга причина – нас змушують користуватися автобусами вітчизняного виробництва класу «Еталон» чи «Богдан».

Ред.: Хто Вас змушує?

В.Олійник: Замовник перевезення – Львівська ОДА і вона визначає клас автобуса, який повинен працювати на маршрутах. Для цього маршруту ми змушені брати автобус марки «Еталон», бо інших на ринку не існує.

Ред.: Чи звертались ви з пропозицією до влади про нагальну необхідність змінювати клас маршрутних автобусів?

В.Олійник: Ще близько півтора року Асоціація Львівських перевізників скеровували у відповідні органи звернення та зауваження про недоліки автобусів класу Еталон та необхідності перегляду вимог. Маю зауважити, що потерпають не лише пасажири маршруток, але і водії. Ми ж не оприлюднюємо дані скільки водіїв зазнало опіків від «пічок», встановлених у цих автобусах, але на жаль, віз і по нині там. Доки нам будуть нав`язувати автобуси вітчизняного виробництва, доти ми і будемо мати такі проблеми.

Ред.: Як ви плануєте реагувати на інцидент, що мав місце 7 вересня?

В.Олійник: Відповідну перевірку вже розпочато. В нас є відділ безпеки руху, так що службове розслідування буде проведено і ми посилимо комплекс заходів по безпеці руху маршрутів.

Від редакції: стимулювати український автопром річ добра, але не ціною можливих травмувань пасажирів на маршрутах. Поки держава монополізує ринок транспортних перевезень та встановлює свої правила гри українські пасажири чи то в Новому Роздолі, чи в Одесі будуть змушені користуватися некомфортними автобусами.

До слова, тут варто зауважити і про можливе ухвалення закону вже найближчим часом щодо заборони в’їзду незаконних автомобілів з іноземною реєстрацією в Україні. Такі наміри озвучила представниця президента України в Парламенті Ірина Луценко на одному з центральних каналів України.

“Уже працює робоча група, ми найближчим часом закриваємо кордон для того, щоб не продовжувати ці транзитні пересування, це накопичення в Україні таких незаконних автомобілів. Я думаю місяць-два. Ми повинні до листопада прийняти закон, який заборонить в’їжджати, тобто ми припиняємо таку навалу”, – сказала Луценко.

Необхідність ухвалення такого рішення частина народних депутатів обґрунтовує тим, що іноземні автомобілі потрапляють в Україну сірим шляхом і держава не дораховується митних платежів.

Проте розмитнення автівки завезеної за кордону зараз, як правило перевищує вартість самого автомобіля придбаного в Європі.

Політика держави в області вітчизняного автопрому є незрозумілою. Невже і справді посадовці бажають, щоб українці їздили на запорожцях чи користувались автобусами класу Еталон з яких спадають колеса? До роздумів…

Світлина з сайту: lviv.depo.ua